05 januari 2016

Halfords 2.0

Sinds 1 december 2015 is de nieuwe webwinkel van Halfords live. Klanten kunnen nu ook online terecht voor een uitgebreid aanbod aan fiets- en autoaccessoires. Dit alles kunnen zij eenvoudig achteraf betalen, verzorgd door Focum en payment service provider Buckaroo.

Nieuwe webwinkel

Met 52 fysieke winkels door het hele land heeft Halfords een nationale dekking. Sinds december kunnen klanten echter ook terecht in de online winkel. De nieuwe webwinkel is voorzien van een modern design, heldere productfoto’s en biedt klanten een variatie aan fiets- en autoaccessoires.

“In het huidige retail landschap is een webshop naast de fysieke winkels onontbeerlijk. Vandaar dat we verheugd zijn dat de webshop live is.” zegt Robin van Olphen, omnichannel manager van Halfords. “Er valt nog veel te verbeteren en er zijn nog veel uitdagingen maar die zien we met vertrouwen tegemoet”.

De webwinkel bevindt zich in een eerste fase die lean and mean is opgeleverd. In de komende maanden laat Halfords de webshop uitvoerig testen en verder ontwikkelen.

Goede service

Met de nieuwe webwinkel wil Halfords zijn klanten van alle gemakken voorzien. Klanten kunnen hun bestelling afhalen in één van de fysieke winkels of thuis laten bezorgen. Producten die voor 16.00 uur zijn besteld, zijn de volgende dag in huis.

De webshop kent verschillende betaalmethoden, waaronder achteraf betalen via Focum en Buckaroo. Zo kunnen klanten van Halfords eenvoudig bestellen en pas na ontvangst van een product betalen. De betaling is door Focum 100% gegarandeerd. Voor consumenten is dit een stuk eenvoudiger dan vooraf betalen, zeker wanneer ze via mobiel bestellen.

AchterafBetalen

Aansluiting op AchterafBetalen is eenvoudig dankzij onze vele partners. Kijk voor meer informatie hierover op onze partnerpagina of neem contact met ons op.

Tags:Interviews