14 oktober 2014

Freshlabelz neemt activiteiten van Fashiontoko over

Freshlabelz uit Amstelveen heeft begin september 2014 de activiteiten overgenomen van Fashiontoko uit Bergen op Zoom. Met deze overname verstevigt Freshlabelz haar positie in de online kledingverkoop.

Fashiontoko wordt binnen de organisatie van Freshlabelz geïntegreerd. De websites Freshlabelz.nl en Fashiontoko.nl zullen naast elkaar blijven bestaan. Freshlabelz richt zich met bekende merken, als Death by Zero, Airforce, Nickelson, Ugg Australia, Circle of Trust en Zumo op de doelgroep van 16 tot 35 jaar. Fashiontoko wordt als outlet van eveneens zeer kwalitatieve fashion verder in de markt gepositioneerd.

Ayalon Blog, mede eigenaar van Freshlabelz: “Fashiontoko is een middelgrote partij die precies aansluit bij de ambities van onze organisatie. Sinds onze oprichting in 2009 hebben we een gedegen omzetgroei laten zien. Consumenten weten ons brede aanbod en prima service zeer te waarderen. ”

Over Freshlabelz: Freshlabelz.nl werd in 2009 opgericht door Barry Broedersz en Ayalon Blog. Met een gezamenlijk ervaring van 30 jaar in de wereld van marketing en fashion zijn zij in 2009 Freshlabelz gestart en hebben zij Freshlabelz tot een belangrijke speler in de online fashionretail uitgebouwd. Freshlabelz bedient de doelgroep 16-35 met een gezond gevoel voor trendy mode. 

Sinds het begin van 2013 zijn beide mannen ook actief in de schoenenbranche. Met de webshop Shoelabelz.nl wordt een gezonde omzetgroei gerealiseerd.

Over de overnamesom worden geen mededelingen gedaan. 

Tags:e-Commerce